Turistické a cyklistické trasy Kyjovského údolí
Turistické a cyklistické trasy Vás provedou napříč celým Kyjovským údolím. Poznáte spoustu krásných míst NP České Švýcarsko. Trasy si můžete vybrat dle lokality a náročnosti.
Turistické trasy kyjovské údolí, cyklotasy kyjovské údolí, stezky kyjovské údolí, kyjov,
15480
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-15480,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,paspartu_enabled,vertical_menu_outside_paspartu,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Turistické a cyklistické trasy Kyjovského údolí

Kyjovským údolím

Krásná Lípa – Kamenná Horka – Kyjov – Kyjovský hrad –Kyjovské údolí – Turistický most – Brtnický hrádek – Brtníky

Popis trasy:

Nejprve se vydáte z Krásné Lípy po žluté značce ve směru Kamenná Horka.  Dále budete pokračovat kolem Kyjovského rybníka až do rekreační vesnice Kyjov. Zde najdete červenou turistickou značku a projdete po ní Kyjovským údolím až k Turistickému mostu, kde se chytnete zelené značky a vystoupáte na Brtnický hrádek. Terén plný lesů vás dovede až do obce Brtníky.

Délka trasy:

Celkem ujdete na středně náročné trati šestnáct kilometrů.

Na kole na Tokáň

Vysoká Lípa – Na Tokáni – Doubice – Kyjov – Dlouhý Důl – Vlčí Hora

Popis trasy:

Začnete v obci Vysoká Lípa a odbočíte z cyklotrasy číslo 21, pojedete po lesní asfaltové cestě přes Tokáň až do Doubice a odtud pak dále na Kyjov po silnici na Vlčí horu, kde se napojíte na cyklotrasu číslo 3014.

Délka trasy:

Celkem ujedete 18,7 km na středně těžké trati po silnici III. Třídy a lesních asfaltových cestách. Cesta se hodí pro všechny typy kol.

Na kole do Kyjovského údolí

Děčín – Mezní Louka – Zadní Jetřichovice – Zadní Doubice – Kyjovské údolí – Doubice a zpátky

Popis trasy:

Z Děčína se vydejte po silnici k hraničnímu přechodu Hřensko, kde odbočíte napravo směr Mezní louka (cyklostezka č. 21), dále pokračujte silnicí na Vysokou Lípu, kde se napojíte na okruh 3030 vedoucí až k Zadním Jetřichovicím (turistický hraniční přechod). Pokračujte přes hraniční mostek na směr Zadní Doubice (Hinterdaubitz). Vyberte si trasu Nationalroute a projeďte územím Národního parku Saské Švýcarsko. Po příjemných cestách se dostanete k rezervaci Kernzone, pak se vydáte dolů na Bootstation, zatočte na lesní cestu doleva a v Zadní Doubici se napojte na červenou – projedete Kyjovské údolí, Turistický most, Kyjov a dál směrem Doubice po okruhu 3029. Pokračovat budete na Tokáň a zde buď na Vysokou Lípu  nebo na Mezní Louku a Hřensko. Potom už budete v cíli – v Děčíně.

Délka trasy:

Celkem ujedete přibližně osmdesát kilometrů na středně náročné trati

Další hezké cyklotrasy v Čechách?

Vydejte se na výlety v okolí hradu Kost, který naleznete v Českém Ráji. Čeká zde na Vás nejen zajímavá prohlídka, ale také zajímavé cyklotrasy v okolí hradu…